سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیازمند القای رژیم غذایی برای هفته هستید

نیازمند القای رژیم غذایی برای هفته هستید؟

انگیزه

دوشنبه

اگر هدفت پوشیدن لباس مشکی که برایت کوچک شده،است، به چوب لباسی آویزان کن تا به عنوان جایز باشد برای زمانی که اندازه ات بشود.(هدف جلوی چشمانت باشد تا انگیزه داشته باشی.)

درمان ها

سه شنبه

سر کار روز سختی داشتید؟بچه ها شما را خسته کردند؟ ناامید نشوید به درمان لاغری سریع دست می یابید، ده دقیقه را بیرون بگذرانید و استراحت کنید. می توانید!

تمرین

چهارشنبه

اگر به کارهای هفتگی، ورزش کردن را هم اضافه کنید، حتی وزنتان کمتر می شود و احساس خوبی به شما دست می دهد. با پیاده روی یا دویدن آرام یک بار در هفته شروع کنید و به مرور تمرینات را با انجام دوچرخه سواری یا یک کلاس، شدیدتر کنید.

تشنگی

پنج شنبه

اگر دوستتان پیشنهاد رفتن به بار را داد قبول کنید. با خوردن یک نوشیدنی ملایم رژیم تان را حفظ کنید و به شایعات نیز اهمیتی ندهید.

احساس خوب

جمعه

آفرین، در طول هفته خوب عمل کردید! چرا عکسی از خودتان که وزن کم کرده اید نمی گیرید تا احساس خوبی به شما دست دهد؟ شما به زودی تفاوت را می بینید.

دوستانه

شنبه

برای بعدازظهر و عصر برنامه ای دارید؟ نترسید، شما همچنان نتیجه را خواهید دید حتی اگر یک روز رژیم را رعایت نکنید. از برنامه های دوستانه خود لذت ببرید، سپس به رژیم تان برگردید.

خواب آلود

یکشنبه

با اینکه خوابیدن تو ماه های سرد توی رختخواب خیلی خوبه، اما چرا بلند نشوید و غذای خوشمزه برای وعده غذایی 600 کالری امروز نپزید؟ (برای مردان 800 کالری)